مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-12دانش

پذیرش دوره DBA مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران


پذیرش اولین دوره حرفه ای مدیریت کسب و کار DBA با گرایش مدیریت استراتژیک در سال 1400 و با میزبانی دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز شد.

- بر اساس اطلاعیه مرکز آموز ش های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به عنوان یکی از پیشروترین مراکز علمی کشور، دوره DBA گرایش مدیریت استراتژیک مانند سال گذشته در سال 1400 نیز برگزار خواهد شد.

مدیران و علاقه مندان به حوزه مدیریت استراتژیک می توانند از این فرصت ویژه استفاده کرده و با حضور در این دوره ضمن آشنایی با مباحث مختلف کسب و کار، بر حوزه های استراتژیک متمرکز شده و یک دوره بالادستی و حرفه ای را تجربه نمایند.

مقرر است درپایان این دوره، دانش پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده ترین دانشگاه های دنیا، بتوانند قابلیت علمی و اجرایی کسب شده در حوزه مدیریت کسب و کار بویژه با نگرش مدیریت استراتژیک را اثبات نمایند.

مهمترین دروس DBA گرایش مدیریت استراتژیک عبارتند از: آینده پژوهی، تفکر استراتژیک، هوش کسب و کار، تحلیل کسب و کار، طراحی کسب و کار، طرح ریزی استراتژی، جاری سازی استراتژی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دوره DBA مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران

پذیرش دوره DBA مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران