مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-12اقتصادي

صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت 4 قرارداد امضا کرد


صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت دو قرارداد در زمینه خرید تضمینی و دو قرارداد در زمینه سرمایه گذاری خطرپذیر امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، امروز (دوشنبه، 23 فروردین ماه) در حاشیه گشایش صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت، قرارداد خرید تضمینی 10 پمپ ESP میان این صندوق و شرکت فناوران پارسیان و قرارداد خرید تضمینی 30 مته حفاری PDC میان صندوق و شرکت آسماری امضا شد.

در حوزه قراردادهای مربوط به سرمایه گذاری خطرپذیر و وام قابل تمدید به سهام شرکت های استارتاپ نیز امروز این صندوق دو قرارداد امضا کرد؛ نخست قرارداد VC هوش مصنوعی در حوزه اچ اس یی با شرکت فرادید و دوم، قرارداد VC طرح تصفیه EO با شرکت آبان.

بر اساس این گزارش، 2 هزار میلیارد تومان اعتبار از طریق تضمین صندوق نفت برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شد و تاکنون حدود 100 میلیارد تومان ضمانتنامه های معطوف به قرارداد به شرکت های فناور ارائه شده است.

همچنین در این مراسم، تفاهمنامه سه جانبه تأمین مالی و حمایت از شرکت های دانش بنیان میان شرکت ملی نفت ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک تجارت و تفاهمنامه تأمین مالی و حمایت از طرح های دانش بنیان و فناورانه نیز میان شرکت ملی نفت ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت 4 قرارداد امضا کرد

صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت 4 قرارداد امضا کرد