مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-12اقتصادي

آخرین وضعیت سدهای در حال احداث همدان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از پیشرفت 35 درصدی سد خرمرود تویسرکان خبر داد و گفت: سد خرمرود طبق مجوز ماده 56 با سرمایه گذاری بخش خصوصی درحال احداث است که تا کنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از پیشرفت 35 درصدی سد خرمرود تویسرکان خبر داد و گفت: سد خرمرود طبق مجوز ماده 56 با سرمایه گذاری بخش خصوصی درحال احداث است که تا کنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

منصور ستوده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سدهای در حال احداث در استان، اظهار کرد: سد گرین نهاوند سال گذشته توانست با مجوز ماده 56 توسط بانک ها سرمایه گذاری شود که این سد با سرمایه گذاری 170 میلیارد تومانی بانک ها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه سد گرین نهاوند با هدف تأمین آب شرب، تنظیم آب کشاورزی و صنعتی نهاوند احداث می شود، خاطرنشان کرد: 14 میلیارد تومان قبل از سال جدید توسط بانک کشاورزی واریز و به پیمانکار پرداخت شد.

ستوده با اشاره به اینکه سد نعمت آباد در مراحل نهایی قراردارد، گفت: این سد سال گذشته توسط وزیر نیرو افتتاح شد و امسال نیز مراحل نهایی آن درحال انجام است و هم اکنون برای تنظیم بخش کشاورزی درحال استفاده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سدهای در حال احداث همدان

آخرین وضعیت سدهای در حال احداث همدان