مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-12اقتصادي

زنگنه: ایران می تواند حرف های مهمتر از نفت در منطقه داشته باشد


وزیر نفت ضمن تاکید بر ضرورت همکاری با جهان برای تقویت توان ملی گفت: با توجه به ظرفیت فناور مطمئنم ایران می تواند حرف های بااهمیتی بیش از خود نفت و منابع طبیعی برای گفتن در منطقه داشته باشد.

- وزیر نفت ضمن تاکید بر ضرورت همکاری با جهان برای تقویت توان ملی گفت: با توجه به ظرفیت فناور مطمئنم ایران می تواند حرف های بااهمیتی بیش از خود نفت و منابع طبیعی برای گفتن در منطقه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن زنگنه امروز در آیین گشایش صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت با بیان اینکه قراردادهایی که امروز امضا می شود حاصل ماه ها تلاشِ تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان برای توسعه فناوری با توجه به ظرفیت دانش بنیان است، تصریح کرد: هیچ شکی نیست آینده کشور نه در گرو تولیدهای سنتی بلکه در گرو توجه به ظرفیت های دانش بنیان و توسعه فناوری ملی است که البته اینکار جز در همکاری با جامعه جهانی اتفاق نمی افتد.

وی با تأکید بر اینکه همکاری های جهانی سبب تقویت توان ملی می شود، گفت: اگر می خواهیم تیم ملی فوتبال قوی داشته باشیم به طور حتم باید با تیم های درجه نخست جهان مسابقه دهیم، اگر هم می خواهیم کشتی گیران تراز نخست در سطح جهانی پرورش دهیم باید چنین مسابقاتی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: ایران می تواند حرف های مهمتر از نفت در منطقه داشته باشد

زنگنه: ایران می تواند حرف های مهمتر از نفت در منطقه داشته باشد