مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-12سياسي

اشتباه بزرگ دشمنان ایران، عدم شناخت از مردم آن است


تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، مردم و جوانان پرتلاش و برومند عناصر اصلی شکست توطئه های دشمنان در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، مردم و جوانان پرتلاش و برومند عناصر اصلی شکست توطئه های دشمنان در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محمدعلی شجاعی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی که با حضور فرمانده ناجا در 23 فروردین ماه در بجنورد برگزار شد، گفت: از زمان بدو ورودم به استان تاکنون نیروی انتظامی این مجموعه جان برکف بر اساس برنامه در تمامی صحنه ها و لحظه آنچه را که لازم بود، بسیار مطلوب انجام داده اند و مردم ایجاد و حفظ امنیت را به خوبی احساس می کنند.

شجاعی افزود: بنده اعتقاد دارم انقلاب اسلامی مسیر بسیار پرتلاطم و پر فراز و نشیبی که استکبار جهانی با توطئه های مختلف ایجاد کرده است را روز به روز با سربلندی و با افتخار طی کرده است که رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری عنصر اصلی به زانو درآمدن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شجاعی مردم را دومین عنصر اصلی برای شکست دشمنان در برابر نظام توصیف کرد و گفت: اشتباه بزرگ دشمنان ما عدم شناخت از مردم است که فکرمی کنند با جنگ و فشار اقتصادی می توانند مردم را به زانو دربیاورند اما آنان بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه بزرگ دشمنان ایران، عدم شناخت از مردم آن است

اشتباه بزرگ دشمنان ایران، عدم شناخت از مردم آن است