مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-12اقتصادي

77 درصد روستاهای گیلان در اراضی ملی است/ خروج اراضی زراعی از طرح هادی 790 روستا


مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، با بیان اینکه 77 درصد روستاهای گیلان در اراضی ملی واقع شده است، گفت: با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان جهت تولید مسکن و رونق معیشت روستاییان اقدام می کنیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، با بیان اینکه 77 درصد روستاهای گیلان در اراضی ملی واقع شده است، گفت: با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان جهت تولید مسکن و رونق معیشت روستاییان اقدام می کنیم.

محمد اکبرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری سال 1400 تحت عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر انقلاب، اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدمات بنیاد مسکن در حوزه توسعه و عمرانی روستایی توجه به معیشت است لذا امسال سیاست هایی را تقویت خواهیم کرد که باعث رونق تولید در روستا شود.

وی توسعه فضاهای محلات و بازارهای محلی مورد پذیرش مردم را یکی از اولویت های طرح هادی دانست و افزود: استان گیلان براساس سرشماری سال 95، دو میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دارد که 40 درصد این جمعیت معادل یک میلیون نفر در 2700 روستا زندگی می کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، با بیان اینکه 2020 روستای بالای بیست خانوار داریم، تصریح کرد: طرح هادی عالی ترین سند توسعه پایدار روستایی در قاب بهسازی معابر و ساماندهی محلات و نظام ساخت و ساز است و لذا همه روستاها باید طرح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 درصد روستاهای گیلان در اراضی ملی است/ خروج اراضی زراعی از طرح هادی 790 روستا

77 درصد روستاهای گیلان در اراضی ملی است/ خروج اراضی زراعی از طرح هادی 790 روستا