مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-12اقتصادي

افزایش تقاضای مرغ در کشور/2.5 میلیون تن مرغ در سال تولید می شود


مشاور وزیر و مدیر کل امور استانها در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد صف های مرغ را ناشی از افزایش تقاضای گوشت مرغ در کشور دانست و گفت:در حال حاضر 2.

- 5میلیون تن مرغ در سال درکشور تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا قدسی صبح دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر تولید مرغ به میزان نیاز کشور تولید می شود، افزود: وجود صف های مرغ ناشی از افزایش تقاضای گوشت مرغ است، هم اکنون با برنامه ریزی لازم برای تأمین نهاده های کشاورزی هیچ مشکلی در تولید محصولات کشاورزی و دامی در کشور نداریم.

وی با اشاره به افزایش قیمت حبوبات و گوشت در کشور طی سال 99 عنوان کرد: در ماه های پایانی سال گذشته با توجه به افزایش قیمت برخی از محصولات کشاورزی از جمله حبوبات و گوشت قرمز و… سبد مصرفی مردم به سمت مصرف گوشت مرغ بوده و با افزایش تقاضا به گوشت مرغ و مشکلات پیش آمده در توزیع گوشت مرغ شاهد صف های طولانی در کشور بودیم که از این بابت از مردم کشور عذرخواهی می کنیم.

آذربایجان غربی 5 استان معین تأمین مرغ در کشور است قدسی از آذربایجان غربی به عنوان 5 استان معین مهم کشور در زمینه تولید مرغ در کشور نام برد و عنوان کرد: آذربایجان غربی در بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله مرغ یکی از قطب های مهم کشور به شمار می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضای مرغ در کشور/2.5 میلیون تن مرغ در سال تولید می شود

افزایش تقاضای مرغ در کشور/2.5 میلیون تن مرغ در سال تولید می شود