مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-12پزشكي

اختصاص7 هزار دُز واکسن کرونا به کردستان


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون 7 هزار و 347 دُز واکسن کرونا به استان اختصاص یافته که 6 هزار و 184 دُز آن به گروه های اولویت دار و در معرض خطر کرونا تزریق شده است.

- ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون 7 هزار و 347 دُز واکسن کرونا به استان اختصاص یافته که 6 هزار و 184 دُز آن به گروه های اولویت دار و در معرض خطر کرونا تزریق شده است.

ابراهیم قادری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا در استان از 21 بهمن سال گذشته همزمان با سراسر کشور برای گروه های اولویت دار آغاز و هم اکنون نیز در حال اجرا و ادامه دارد.

وی بیان کرد: علاوه بر پرسنل بهداشتی، درمانی بخش ICU کرونا، پزشکان و پرستاران مراکز درمانی و بیمارستان ها که در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند، سالمندان، افراد دارای بیماری زمینه ای، پاکبانان، افراد تحت پوشش بنیاد شهید و کارکنان غسالخانه در آرامستان هادر اولویت دریافت واکسن در مقابل ویروس کرونا قرار دارند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به تخصیص 7 هزار و 347 دُز واکسن کرونا به استان، ذکر کرد: از این تعداد 6 هزار و 184 دُز به گروه های اولویت دار و در معرض خطر کرونا تزریق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص7 هزار دُز واکسن کرونا به کردستان

اختصاص7 هزار دُز واکسن کرونا به کردستان