مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-12ورزشي

پرسپولیس بازهم می تواند در پرونده خلیل زاده درخواست استیناف بدهد


رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه پرسپولیس می تواند در رای پرونده شجاع خلیل زاده بازهم درخواست استیناف بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید نورشرق درباره وضعیت بدهی باشگاه های فوتبال ایران به رادیو تهران، گفت: قبلاً وقتی قراردادی با هر مبلغی بسته می شد، توجهی به لزوم اجرای قراردادها و پرداخت ها نبود.

اگر بعد از مدتی اختلافاتی بین بازیکنان و مربیان با باشگاه ها پیش می آمد، مسئله تبدیل به وضعیت نامساعدی برای باشگاه ها و منجر به تولید و تکثیر انبوه بدهی ها می شد.

وی افزود: آنچه که الان می توانم بگویم این است که در طی این مدت با همکاری خوب ارکان فدراسیون، سازمان لیگ و مدیران باشگاه ها، وضعیت خیلی متفاوت شده است.

انتظارمان انتظار ایده آل است و برای همین شاید از وضعیت موجود راضی نباشیم ولی اتفاقاتی که در یک سال و نیم گذشته رخ داده است، نسبت به گذشته بهتر شده است.

رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال یادآور شد: به جز چهار پنج تیم که وضعیت منظمی دارند، بقیه تیم ها درگیر بدهی هستند.

البته حرفهای باشگاه ها و مشکلات آنها برای درآمدزایی و نداشتن حق پخش هم شنیدنی است اما مدیران باشگاه ها با وضع موجود قبول مسئولیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس بازهم می تواند در پرونده خلیل زاده درخواست استیناف بدهد

پرسپولیس بازهم می تواند در پرونده خلیل زاده درخواست استیناف بدهد