مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-12اقتصادي

قراداد تامین آب شرب شهر کرمان و واحدهای صنعتی استان نهایی می شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن قرارداد تأمین آب شرب شهر کرمان و واحدهای صنعتی این استان در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در خصوص نشست مشترک مدیرعامل کا و از طریق کمیسیون اقتصادی برای اجرای طرح انتقال آب، بزرگترین کمک برای اجرایی شدن این پروژه مهم ملی در استان و کشور بود.

وی تصریح کرد: ظرفیت انتقال آب در فاز اول و دوم به جز نیاز واحدهای صنعتی شرکت های ملی مس، گل گهر و چادرملو سایر نیازها در حوزه های صنعتی و موارد دیگر را نیز می تواند پوشش دهد.

مدیرعامل شرکت تأمین و انتقال آب خلیج فارس تصریح کرد: میزان تولید و انتقال آب شیرین در فاز اول و دوم پاسخگوی نیاز وضعیت موجود و طرح های توسعه ای 20 ساله آینده شرکت های صنعتی مس و گل گهر خواهد بود و در کنار تامین آن میزان مازاد آن امکان تخحصیص از طریق ایجاد بازار آب برای واحدهای صنعتی امکان انتقال به سایر موارد خواهد بود.

مدیرعامل شرکت تأمین و انتقال آب خلیج فارس گفت: با توجه به مسیر خط انتقال آب، به زودی برنامه فاز دوم که افزایش تولید آب شیرین و انتقال آن به کرمان، یزد و هرمزگان است، در دستور کار شرکت تامین آب خلیج فارس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراداد تامین آب شرب شهر کرمان و واحدهای صنعتی استان نهایی می شود

قراداد تامین آب شرب شهر کرمان و واحدهای صنعتی استان نهایی می شود