مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-12اقتصادي

آنچه باید در مورد سهام عدالت بدانیم/ جاماندگان نگران نباشند


مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان البرز توصیه کرد: فعلا بازار بورس نزولی است سهامداران عدالت برای فروش و دریافت کارت اعتباری سهام عدالت اقدام نکنید تا سهام عدالت به ارزش واقعی خود برسد.

- اکبر حیدری مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان البرز امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص عجله نکنید! این مقام مسؤول با بیان اینکه دارندگان سهام عدالت را از ارائه  درخواست فروش نهی می کنیم؛  یادآور شد:  کسانی که سهام عدالت دارند، صبر کنند تا فراز و نشیب های بازار سرمایه بگذرد و  سهام عدالت به ارزش واقعی خود برسد و فعلا برای فروش سهام اقدام نکنند.

زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت و تسهیم سهام وراث وی از واریز  مرحله دوم  سود سهام عدالت در ماه رمضان خبرداد و در خصوص سهام عدالت فوت شدگان گفت: توزیع قهری این سهام در حال انجام بود و به دلیل اقدام شرکت سرمایه گذاری مرکزی برای الکترونیکی کردن این فرآیند و توقف اختیار انجام آن توسط دفاتر پیشخوان، مدتی است متوقف شده است.

اما با توجه به اینکه حدود 3 میلیون نفر از سهام داران عدالت فوت شده اند و سهام وراث تعیین تکلیف نشده است، با پیگیری های انجام شده  به زودی و در صورت عدم توانایی شرکت مربوطه در الکترونیکی کردن فرآیند توزیع سهام وراث، این امر دوباره از طریق دفاتر پیشخوان انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید در مورد سهام عدالت بدانیم/ جاماندگان نگران نباشند

آنچه باید در مورد سهام عدالت بدانیم/ جاماندگان نگران نباشند