مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-12اقتصادي

مقصد محصولات دامی خراسان جنوبی کدام کشورها هستند؟


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: مقصد محصولات دامی خراسان جنوبی طی سال گذشته کشورهای عمان، چین، عراق و افغانستان بوده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: مقصد محصولات دامی خراسان جنوبی طی سال گذشته کشورهای عمان، چین، عراق و افغانستان بوده اند.

محمد اصغرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی سال گذشته 59 محموله تخم مرغ شامل یک میلیون و 215 هزار و 11 کیلوگرم تخم مرغ از خراسان جنوبی صادر شده است.

وی با اشاره به ارزآوری دو میلیون و 554 هزار و 942 دلاری محصولات دامی صادراتی خراسان جنوبی، افزود: در سال گذشته 54 محموله شامل یک میلیون و 284 هزار و 274 قطعه جوجه یک روز گوشتی از خراسان جنوبی صادر شد.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنین 17 محموله صادراتی موی بز از استان به چین صادر شده است، بیان کرد: طی سال گذشته، 34 محموله گوشت مرغ منجمد از خراسان جنوبی به کشورهای مقصد صادر شده است.

اصغرزاده با بیان اینکه کاهش هزینه ها و در کنار آن کیفیت دهی به محصولات استاندارد از راهکارهای اصلی توسعه صادرات است، تصریح کرد: بازارپسندی محصولات و پاگرفتن صنایع تبدیلی در استان در رونق بیش از پیش صادرات موثر خواهد بود و علاوه بر آن، زنجیره کامل محصولات ضمن افزایش بهره وری، اشتغال پایدار و ارزش افزوده را برای استان به وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصد محصولات دامی خراسان جنوبی کدام کشورها هستند؟

مقصد محصولات دامی خراسان جنوبی کدام کشورها هستند؟