مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-12اقتصادي

خاک برداری 1008 واحد طرح ملی مسکن در منظریه شهرکرد انجام شد


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن، خاکبرداری تعداد یک هزار و هشت واحد در شهرکرد به طور کامل انجام شده است.

-  حسینعلی مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن، خاکبرداری تعداد یک هزار و هشت واحد در شهرکرد به طور کامل انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: صدور پروانه این یک هزار و هشت واحد در مراحل پایانی قرار دارد و همچنین پروانه 48 واحد در شهر را دو کارگزار ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن اعلام و عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تاکنون، بنیاد مسکن ساخت یک هزار و 224 واحد در شهرکرد و 665 واحد را در سایر شهرهای استان به عهده دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در این راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هم ساخت 300 واحد در الهیه بروجن و 150 واحد در محله 39 شهرکرد و یک هزار و 612 واحد در محله 34 منظریه شهرکرد را عهده دار است.

وی همچنین از تسطیح و آماده سازی زمین طرح اقدام ملی مسکن در لردگان خبر داد و افزود: آماده سازی زمین فرخشهر نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک برداری 1008 واحد طرح ملی مسکن در منظریه شهرکرد انجام شد

خاک برداری 1008 واحد طرح ملی مسکن در منظریه شهرکرد انجام شد