مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-12اقتصادي

واسطه ها از نرخ های خرید تضمینی محصولات کشاورزی سود می کنند؟


رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان با اشاره به قیمت های اعلام شده خرید تضمینی محصولات کشاورزی گفت: با قیمت های اعلام شده برای خرید تضمینی، نگران هستم که کشاورزان محصولات خود را به واسطه ها بفروشند و دولت مجبور به واردات محصولات کشاورزی بشود.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان با اشاره به قیمت های اعلام شده خرید تضمینی محصولات کشاورزی گفت: با قیمت های اعلام شده برای خرید تضمینی، نگران هستم که کشاورزان محصولات خود را به واسطه ها بفروشند و دولت مجبور به واردات محصولات کشاورزی بشود.

مسعود اسدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص دغدغه کشاورزان برای قیمت خرید تضمینی گندم، اظهار کرد: قیمت اعلام شده برای خرید گندم از کشاورزان، نامعقول است؛ قیمت خرید هر کیلوگرم 4 هزار تومان به نحوی است که کشاورزان دچار ضرر و زیان شدید خواهند شد.

وی گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم جو، بیشتر از 6 هزار و 500 تومان است و قیمت اعلام شده برای خرید گندم از کشاورزان، خنده دار است.

رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان تصریح کرد: با قیمت های اعلام شده برای خرید تضمینی، نگران هستم که کشاورزان محصولات خود را به واسطه ها بفروشند و دولت مجبور به واردات محصولات کشاورزی بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واسطه ها از نرخ های خرید تضمینی محصولات کشاورزی سود می کنند؟

واسطه ها از نرخ های خرید تضمینی محصولات کشاورزی سود می کنند؟