مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-12اقتصادي

مسکن مهر و طرح اقدام ملی در خراسان شمالی با جدیت پیگیری شود


معاون حقوقی وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن مهر و طرح اقدام ملی باید در خراسان شمالی با جدیت بیشتری انجام شده و تمام پروژه ها باید در سال جاری به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا هوایی صبح دو شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی از استان های مهم و تأثیرگذار به ویژه در حوزه سرمایه گذاری، داشتن مرز و همجواری با خراسان رضوی است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی بر حل مشکلات حوزه راه استان تاکید کرد و بیان داشت: نقش هماهنگی بین راهداری و راه و شهرسازی در اتمام پروژه ها در این استان مهم است زیرا به رغم تلاش های بسیار این اتفاق در استان کمرنگ رخ داده است.

وی از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خواستار اجرایی شدن مطالبات و انتظارات این حوزه شد و افزود: اتمام باند دوم محور اسفراین به بجنورد، اتمام محور میامی و سنخواست، اتمام محور پرسه سو به غلامان و بجنورد، مسکن مهر و استفاده از ظرفیت های مرز از مطالبات به حق مردم این استان است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

در ادامه این آیین مهران کفاش، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس گفت: مسکن مهر و طرح اقدام ملی باید در استان با جدیت بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر و طرح اقدام ملی در خراسان شمالی با جدیت پیگیری شود

مسکن مهر و طرح اقدام ملی در خراسان شمالی با جدیت پیگیری شود