مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-12سياسي

آزاد اندیشی و استقلال افتخار سیستم قضایی یک کشور است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: آزاد اندیشی و استقلال افتخار بزرگ و حائز اهمیت برای سیستم قضایی یک کشور است و در امور اخیر کشور آذربایجان این مسئله مغفول مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح دوشنبه در نشست بررسی ابعاد بازداشت و صدور حکم سنگین متفکر و عالم اسلامی جمهوری آذربایجان حجت الاسلام حاج الهام علی اف، در سخنانی با ابراز تأسف از تصمیمات ضد حقوق بشری دادستان باکو در فشار و تهدید علیه اسلام گرایان جمهوری آذربایجان، این کشور را دوست، همسایه و برادر مسلمان با دارا بودن بیش از 85 درصد شیعه، برای کشور جمهوری ایران اسلامی عنوان کرد.

وی به تقارب فرهنگی و دینی با کشور آذربایجان اشاره کرد و گفت: ما علاوه بر تقارب مرزی، از پیشینه و هویت فرهنگی مشترک با کشور آذربایجان برخورداریم و سرنوشت مردم و نخبگان آن کشور مانند نخبگان کشور ایران و سایر کشورهای مسلمان منطقه برای ما مهم بوده و هیچ گاه نسبت این مسائل بی تفاوت نخواهیم بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه، در جنگ قره باغ اصلی ترین حامی دولت و ملت مسلمان آذربایجان، جمهوری اسلامی ایران بود، افزود: در جنگ اول و دوم بر خلاف شیطنت هایی که از طریق رسانه و فضای مجازی برای کتمان حقیقت در کمرنگ کردن حمایت های ایران انجام گرفت، اما جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد اندیشی و استقلال افتخار سیستم قضایی یک کشور است

آزاد اندیشی و استقلال افتخار سیستم قضایی یک کشور است