مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-12سياسي

وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع مراحل و ابعاد تربیت کودک برگزار می شود


ششمین وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع مراحل و ابعاد تربیت کودک به همت فرهنگسرای سرو در فضای مجازی برگزار می شود.

- وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع "مراحل و ابعاد تربیت کودک" برگزار می شود ششمین وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع "مراحل و ابعاد تربیت کودک" به همت فرهنگسرای سرو در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرهنگسرای سرو، این وبینار به بیان اهداف اصلی در تربیت کودکان که در دو دوره زیر شش سال و بالای شش سال برنامه ریزی شده است، توسط حجت الاسلام والمسلمین حسن جمالی کارشناس تولید قرارگاه عفاف و حجاب سازمان صدا و سیما، چهارشنبه 25 فروردین ماه، ساعت 9:30 در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

در این نشست به مباحثی چون تربیت اعتقادی، اخلاقی، احکامی، جنسی، عقلانی، رزمی و دفاعی، تربیت سیاسی، روش های تربیت کودکان که دوران کودکی به دو بخش زیر شش سال و بالای شش سال تقسیم می شود توسط حجت الاسلام و المسلمین حسن جمالی کارشناس تولید قرارگاه عفاف و حجاب سازمان صدا و سیما مطرح خواهد شد.

حسن جمالی تحصیلات حوزوی اشتغال به سطح سه حوزه بوده که تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، فیلم نامه نویس در حوزه انیمیشن، مستند ساز، تهیه کننده، کارگردان، فعال رسانه ای در حوزه دین، نویسنده چندین فیلم نامه، تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع مراحل و ابعاد تربیت کودک برگزار می شود

وبینار آموزشی عفاف و حجاب با موضوع مراحل و ابعاد تربیت کودک برگزار می شود