مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-12سياسي

آشنایی با برنامه جایگزین اردوهای راهیان نور دانشجویی


مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: در دو سال اخیر به علت شیوع ویروس منحوس کرونا تمامی فعالیت های بشری تحت الشعاع قرار گرفت و فعالیت های فرهنگی و اردوهای راهیان نور نیز از این اتفاق مستثنی نبود.

- مسئول بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: در دو سال اخیر به علت شیوع ویروس منحوس کرونا تمامی فعالیت های بشری تحت الشعاع قرار گرفت و فعالیت های فرهنگی و اردوهای راهیان نور نیز از این اتفاق مستثنی نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عارف شربی نیازی که در نشست خبری جشنواره استانی دانشگاهیان تاریخ ساز استان ایلام سخن می گفت، بیان کرد: راهیان نور به عنوان یک عملیات گسترده فرهنگی همه ساله باعث تربیت خیلی عظیمی از جوانان به خصوص دانشجویان می شود.

در این بستر است که جوانان با سیره شهدا آشنا شده و راه و روش چگونه زیستن را فرا می گیرند و از شهدا به عنوان الگوی حی و زنده بهره می گیرند.

وی افزود: در دو سال اخیر به علت شیوع ویروس منحوس کرونا تمامی فعالیت های بشری تحت الشعاع قرار گرفت و فعالیت های فرهنگی و اردوهای راهیان نور نیز از این اتفاق مستثنی نبود.

با این وجود در این دوران با توجه به منویات مقام معظم رهبری اقدامات شایان توجهی صورت گرفت که از آن جمله می توان به برگزاری نخستین جشنواره ملی و استانی دانشگاهیان تاریخ ساز اشاره کرد که پس از برگزاری دومین جلسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با برنامه جایگزین اردوهای راهیان نور دانشجویی

آشنایی با برنامه جایگزین اردوهای راهیان نور دانشجویی