مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-12سياسي

اصلاح قانون جامع دامپروری در راس برنامه های مجلس قرار بگیرد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی تاکید کرد: اصلاح قانون نظام جامع دامپروری باید در راس برنامه های مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی تاکید کرد: اصلاح قانون نظام جامع دامپروری باید در راس برنامه های مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

اکبر فتحی در جلسه ای با حضورحجت الاسلام والمسلمین تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، با اشاره به تعریف بودن فواصل و جرائم قانون جامع دامپروری کشور، بیان کرد: خارج از سازمان جهاد کشاورزی ضوابط مربوط به محیط زیست، راه و بخش آب و برق با یکدیگر همخوانی ندارند و مادامی که این ضوابط یکدست نشود، در کل عرصه تولید بخش صنعتی و کشاورزی با مشکل مواجه خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ارتقای تولید نیازمند شناسایی و رفع محدودیت های عرصه کشاورزی است، گفت: تولید انبوه محصولات کشاورزی در شرایط کنونی نیازمند ارتقای بهره وری و عملکرد در واحد سطح و به طور کلی علمی سازی فرایند تولید محصول است.

وی با بیان این که عدم وجود یک نظام بهره برداری مشخص و مدون نسبت به شرایط هر استان و عدم وجود برنامه ای برای بازرگانی محصولات کشاورزی به عنوان دو مشکل عمده و مهم پیش روی تولید بخش کشاورزی است، افزود: عمده قطعات زمین های زراعی و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون جامع دامپروری در راس برنامه های مجلس قرار بگیرد

اصلاح قانون جامع دامپروری در راس برنامه های مجلس قرار بگیرد