مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-12پزشكي

سقز در وضعیت فوق حاد کرونا قرار دارد


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت: سیر وضعیت کرونایی سقز به سمت رنگ سیاه پیش می رود و اگر مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند باید منتظر یک فاجعه باشیم.

- ایسنا/کردستان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت: سیر وضعیت کرونایی سقز به سمت رنگ سیاه پیش می رود و اگر مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند باید منتظر یک فاجعه باشیم.

شهرستان سقز نخستین شهرستان در استان کردستان بود که ویروس جهش یافته انگلیسی در آن مشاهده شد و امروز متاسفانه این شهر در وضعیت قرمز و فوق حاد کرونایی قرار دارد.

انور بهرامی در خصوص پیک چهارم کرونا در سقز، اظهار کرد: سیر وضعیت کرونایی سقز به سمت رنگ سیاه پیش می رود و اگر مردم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند باید منتظر یک فاجعه باشیم.

وی با اشاره به بستری شدگان مبتلا به کرونا، افزود: ظرفیت بیمارستان های امام خمینی (ره) و شفا، تکمیل و از شب گذشته، بستری بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی نیز آغاز شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز بیان کرد: با توجه به اینکه کل شهرستاهای استان و کشور، در وضعیت خطرناک و قرمز قرار دارند، امکان انتقال بیمار از سقز به دیگر مراکز درمانی در دیگر شهرهای کشور هم ممکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقز در وضعیت فوق حاد کرونا قرار دارد

سقز در وضعیت فوق حاد کرونا قرار دارد