مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-12سياسي

بخشی از متروی کرج تا پایان دولت افتتاح می شود


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: حدود شش کیلومتر از قطار شهری کرج که دولت نیز در آن مشارکت کرده در حال پیشرفت است که تعهد داده اند تا پایان کار دولت مورد بهره برداری قرار گیرد.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: حدود شش کیلومتر از قطار شهری کرج که دولت نیز در آن مشارکت کرده در حال پیشرفت است که تعهد داده اند تا پایان کار دولت مورد بهره برداری قرار گیرد.

عزیزاله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج که روز دوشنبه صورت گرفت، با بیان اینکه این پروژه به ویژه در دو سال اخیر مورد مطالبه جدی مردم است، افزود: جای خرسندی دارد که دولت برخلاف محدودیت های مالی، برای پیشبرد پروژه های استان با قدرت در میدان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در پروژه کمربند شمالی کرج نیز دولت پای کار آمد و با دستور رییس جمهور محترم، رییس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور تمامی مبلغی را که برای این پروژه تعهد کرده بود، تخصیص داد.

شهبازی گفت: حدود 500 میلیارد تومان تخصیص اعتبار دولتی برای تسریع در تکمیل کمربندشمالی کرج صورت گرفت.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج و پیمانکار مربوطه اتمام این پروژه را تا پایان سال 99 اعلام کرده بودند ولی شرایطی که کرونا و مشکلات دیگر رغم زد، مانع از تحقق این هدف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از متروی کرج تا پایان دولت افتتاح می شود

بخشی از متروی کرج تا پایان دولت افتتاح می شود