مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-12سياسي

جان بوئنر: ترامپ از وفاداری حامیانش سوءاستفاده کرد


جان بوئنر، رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت، دونالد ترامپ زمانی که در ماه های بعد از انتخابات 2020 مصرانه به طرح ادعاهای مربوط به وقوع تقلب در انتخابات به پیروانش پرداخت، - جان بوئنر، رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت، دونالد ترامپ زمانی که در ماه های بعد از انتخابات 2020 مصرانه به طرح ادعاهای مربوط به وقوع تقلب در انتخابات به پیروانش پرداخت، "روی وفاداری آنها پا گذاشت" و از آن سوءاستفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، جان بوئنر، رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه ای به یو.

اس.

ای تودی چند روز قبل از انتشار کتاب خاطرات جدیدش اظهار کرد، تصمیم به موضع گیری بعد از حمله ششم ژانویه به کنگره آمریکا گرفته تا ترامپ را از بابت نقشش در این شورش پاسخگو کند.

او خاطرنشان کرد: من فکر نمی کنم مساله تنها مربوط به حضور او در یک تجمع در تاریخ ششم ژانویه باشد.

اظهار نظرهای او در کل تابستان درباره این که قرار است انتخابات را از او بدزدند و همه سر و صداها و جنجالهایی که بعد از انتخابات رخ دادند و من به جستجو برای حقایق پرداختم.

بوئنر تاکید کرد: چیزی که باعث تحیر من به ویژه بعد از انتخابات شد این بود که این همه فرد وفادار به دونالد ترامپ بودند که او از آنها سوءافتاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان بوئنر: ترامپ از وفاداری حامیانش سوءاستفاده کرد

جان بوئنر: ترامپ از وفاداری حامیانش سوءاستفاده کرد