مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-12سياسي

حمایت رهبری از جایگاه علم، پشتوانه جهاد دانشگاهی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه حمایت رهبری از جایگاه علم، پشتوانه عظیمی برای جهاد دانشگاهی محسوب می شود، گفت: کارهای علمی و دانشگاهی مباحثی است که بسیار مورد تأیید و تأکید رهبر فرزانه انقلاب بوده و لازم است هر روز توسعه یافته و تقویت شود.

- ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با بیان اینکه حمایت رهبری از جایگاه علم، پشتوانه عظیمی برای جهاد دانشگاهی محسوب می شود، گفت: کارهای علمی و دانشگاهی مباحثی است که بسیار مورد تأیید و تأکید رهبر فرزانه انقلاب بوده و لازم است هر روز توسعه یافته و تقویت شود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با مسئولان جهاد دانشگاهی استان قزوین بیان کرد: کارهای علمی و دانشگاهی مباحثی است که بسیار مورد تأیید و تأکید رهبر فرزانه انقلاب بوده و لازم است هر روز توسعه یافته و تقویت شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از دین است، تصریح کرد: دستاوردهای علمی و دانشگاهی یکی از جنبه های مهمی است که می تواند قدرت و عظمت کشور را در سطوح جهانی و بین المللی نشان دهد و با تکیه بر آن می توان پیام مهم امام راحل را در راستای صدور انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور تحقق بخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت رهبری از جایگاه علم، پشتوانه جهاد دانشگاهی است

حمایت رهبری از جایگاه علم، پشتوانه جهاد دانشگاهی است