مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-12سياسي

افشاگری دیرهنگام یار غار احمدی نژاد


عبدالرضا داوری که سال ها عنوان «مشاور رییس جمهوری» را یدک می کشید و همواره تلاش می کرد از این عنوان، اعتباری برای خود کسب کند، مدتی است که با اهداف نامعلوم شروع به انتقادهای شدید از رییس سابق خود یعنی محمود احمدی نژاد کرده است.

- عبدالرضا داوری که سال ها عنوان مشاور رییس جمهوری را یدک می کشید و همواره تلاش می کرد از این عنوان، اعتباری برای خود کسب کند، مدتی است که با اهداف نامعلوم شروع به انتقادهای شدید از رییس سابق خود یعنی محمود احمدی نژاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوری در تازه ترین اظهارات خود در گفت وگو با سایت عصرایران ، ادعاهایی را علیه احمدی نژاد مطرح کرده است که به نظر می رسد از جهت شناخت حلقه احمدی نژاد و یاران او، مطالعه آن ضروری است.

هدف از این اظهارات که درست در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده، چندان مشخص نیست اما به هر حال می تواند تحلیلی از تفکر جریان احمدی نژاد و همچنین اخلاق سیاسی او و یارانش نظیر عبدالرضا داوری را به مخاطبان ارائه دهد.

در ادامه گزیده ای از این اظهارات را می خوانید: * من در توییت هایم به ماهیت فرقه گون جریان آقای احمدی نژاد اشاره کرده ام.

در این ماهیت فرقه گون، رهبر فرقه دارای یک حریم قدسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری دیرهنگام یار غار احمدی نژاد

افشاگری دیرهنگام یار غار احمدی نژاد