مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-12سياسي

اعزام گروه های رصد رویت هلال ماه رمضان به ارتفاعات کرمانشاه


مسئول ستاد استهلال استان کرمانشاه از اعزام دو گروه برای رویت هلال ماه مبارک رمضان از غروب امروز(23 فروردین) در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول ستاد استهلال استان کرمانشاه از اعزام دو گروه برای رویت هلال ماه مبارک رمضان از غروب امروز(23 فروردین) در کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمدحسین ضیغمیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این دو گروه به ارتفاعات شاهو و منطقه ویس القرن از مرتفع ترین نقاط استان اعزام خواهند شد، گفت: این گروه ها از غروب امروز(23 فروردین) به رویت هلال ماه مبارک رمضان مشغول خواهند شد.

ضیغمیان با بیان اینکه بر اساس اظهار نظر کارشناسان امشب احتمال رویت هلال ماه مبارک رمضان بعید است، اضافه کرد: در صورتی که امشب هلال ماه مبارک رمضان در هیچ نقطه ای از کشور رصد نشود، این گروه ها غروب فردا(24 فروردین) هم کار رویت هلال ماه مبارک رمضان را در ارتفاعات شاهو و ویس القرن در استان کرمانشاه ادامه خواهند داد.

مسئول ستاد استهلال استان کرمانشاه با اشاره به مجهز بودن این گروه ها به تلسکوپ و تجهیزات پیشرفته نجومی، ادامه داد: این گروه ها از معتمدین اهل تسنن و تشیع بوده و در صورت رویت هلال ماه ویژگی های آن را به دفتر مقام معظم رهبری اطلاع داده و در نهایت در صورت محرز شدن رویت هلال ماه، این موضوع از سوی دفتر مقام معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام گروه های رصد رویت هلال ماه رمضان به ارتفاعات کرمانشاه

اعزام گروه های رصد رویت هلال ماه رمضان به ارتفاعات کرمانشاه