مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-12سياسي

رصد شایعات تأیید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر قرچک


فرماندار قرچک از رصد شایعات تأیید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، طی روز گذشته یکشنبه 22 فروردین ماه نتایج رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر قرچک به هیأت نظارت شهرستان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه هیأت نظارت نیز به مدت 2 هفته فرصت دارد صلاحیت داوطلبانی که توسط هیأت اجرایی تأیید یا رد شده اند را بررسی کند گفت: پس از طی شدن روند مذکور و ارسال نظر هیأت نظارت به فرمانداری، نتیجه بررسی احراز صلاحیت داوطلبان 8 اردیبهشت ماه ابلاغ خواهد شد.

خطیبی افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده در هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان نیز از روز نهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به هیأت نظارت استان ارائه کنند.

فرماندار قرچک همچنین بر ضرورت خودداری از هرگونه گمانه زنی و شایعه پراکنی در سطح جامعه بخصوص در فضای مجازی تأکید کرد و عنوان داشت: شایعه پراکنی ها پر فضای مجازی و حقیقی رصد خواهند شد و در این زمینه به همه افراد توصیه می کنیم تقوا پیشه کرده و از هر گونه گمانی زنی خودداری کنند تا زمانیکه نتایج به طور کامل اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد شایعات تأیید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر قرچک

رصد شایعات تأیید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر قرچک