مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-12سياسي

ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است


ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و رهایی از قید و بندهای زندگی مادی است و در این راستا قرآن بهترین چراغ راه رهایی انسان از این وابستگی هاست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و رهایی از قید و بندهای زندگی مادی است و در این راستا قرآن بهترین چراغ راه رهایی انسان از این وابستگی هاست.

حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، شامگاه 22 فروردین ماه، در مراسم قرعه کشی نفرات برگزیده مسابقه تلویزیونی قرآن نغمه سی در مسجد شهید آیت الله قاضی طباطبایی، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: رمضان، ماهی است که در آن قرآن نازل شده است.

بنابراین، رابطه ویژه ای میان قرآن و ماه رمضان وجود دارد، همان گونه که در فصل بهار، عالم طبیعت و انسان، شادابی خاص و حیاتی دوباره پیدا می کند، رمضان نیز بهار قرآن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر این که در ماه رمضان، ماه انس با قرآن، باید ویژگی همدم بودن با قرآن را در خود ایجاد کنیم و رابطه تنگاتنگ و جدی با آن داشته باشیم، افزود: قرآن، کتاب کامل انسان سازی است، به گونه ای که همه برنامه ها و رموز تکامل را دربردارد.

قرآن، سخن خدا است و عمل به آن، سبب پیروزی و رستگاری در دنیا و آخرت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است

ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است