مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-12سياسي

داوطلبان انتخابات در 907 روستای خراسان جنوبی به حد نصاب رسید


دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی از ثبت نام اولیه پنج هزار نفر برای انتخابات شورای اسلامی روستا و عشایر در استان خبر داد و گفت: تعداد داوطلبان در 907 روستا به حد نصاب رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی قهرمانی صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: در سطح خراسان جنوبی، 916 روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات شورا هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد 907 روستا برای رقابت در ششمین دور از انتخابات شورای اسلامی روستا و تیره های عشایری به حد نصاب رسیدند.

قهرمانی آمار اولیه ثبت نام کنندگان را پنج هزار نفر اعلام کرد و گفت: روز گذشته به دلیل ازدحام ثبت نام کنندگان، همه داوطلبان موفق به تکمیل مدارک نشدند که امروز مدارک آنها نهایی می شود.

وی با بیان اینکه با نهایی شدن مدارک، آمار قطعی از ثبت نام کنندگان اعلام می شود، افزود: با نهایی شدن ثبت نام ها، هیئت اجرایی به مدت 10 روز فرصت دارد صلاحیت این افراد را بررسی کند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو شد و افزود: حضور مردم در چنین صحنه هایی پشتوانه ای برای نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات در 907 روستای خراسان جنوبی به حد نصاب رسید

داوطلبان انتخابات در 907 روستای خراسان جنوبی به حد نصاب رسید