مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-12سياسي

روزهای آینده باید منتظر چهره های شاخص تر برای حضور در انتخابات 1400 باشیم


عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: پیش بینی من این است که چهره های شاخص تری تا روزهای آینده برای حضور در انتخابات اعلام حضور می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: پیش بینی من این است که چهره های شاخص تری تا روزهای آینده برای حضور در انتخابات اعلام حضور می کنند.

مصطفی درایتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نامزدهای اصلی انتخابات 1400 بیان کرد: به نظر نمی رسد که نامزدها محدود به چهره هایی باشند که تاکنون اعلام آمادگی برای حضور در انتخابات کرده اند و احتمال ورود افراد با چهره های آشناتر و با سابقه در انتخابات همچنان وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر انتخابات صرفا با حضور همین چهره هایی که تاکنون اعلام حضور کرده اند برگزار شود بعید به نظر می رسد انتخابات گرم و پرشوری در پیش داشته باشیم، ولی پیش بینی من این است که چهره های شاخص تری تا روزهای آینده برای حضور در انتخابات اعلام حضور می کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه با احتمال ائتلاف چهره های نظامی با یکدیگر اظهار کرد: بعید می دانم که چهره های نظامی با همدیگر ائتلاف کنند، اتئلاف معنا و مفهوم خاص خود را دارد و در جایی صورت می گیرد که احزاب قابل قبول و موثری وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای آینده باید منتظر چهره های شاخص تر برای حضور در انتخابات 1400 باشیم

روزهای آینده باید منتظر چهره های شاخص تر برای حضور در انتخابات 1400 باشیم