مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-12سياسي

تمهید جدید بیمارستان مسیح دانشوری برای مقابله با کرونا


با توجه به تشدید موج چهارم کرونا، رییس، معاونین و اساتید متخصص بیمارستان مسیح دانشوری همه روزه به صورت کشیک شبانه، جهت نظارت بر امور پذیرش و درمان بیماران کرونایی آنکال خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جلسه کشیک ریاست جهت گزارش مدیریتی آنکالی (راند مدیریتی) شبانه بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد.

بنابر اعلام روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری، 22 فروردین 1400 و با حضور دکتر ولایتی اولین جلسه گزارش مدیریتی و کشیک ریاست جهت آماده به خدمت(آنکال)بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد.

این جلسه با حضور تمامی متخصصان مقیم و سوپروایزرهای مرکز برگزار شد که در خصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات بیمارستان و بیماران کرونایی و همچنین بیماران جدید الورود بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بیمارستان مسیح دانشوری در راستای خدمات رسانی بهتر و سریع تر به بیماران کرونایی در اجرای این طرح پیشقدم گردیده که بر اساس آن کشیک ریاست علاوه بر مسئول فنی بیمارستان باید تا صبح پاسخگوی تمام تحولات و رویدادهای مجموعه باشد.

بر اساس این طرح، رییس، معاونین و اساتید متخصص مسیح دانشوری همه روزه به صورت کشیک شبانه، جهت نظارت بر امور پذیرش و درمان بیماران کرونایی با توجه به تشدید موج چهارم کرونا آنکال خواهند بود و در این طرح دکتر ولایتی رییس بیمارستان نیز در نوبت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهید جدید بیمارستان مسیح دانشوری برای مقابله با کرونا

تمهید جدید بیمارستان مسیح دانشوری برای مقابله با کرونا