مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-12پزشكي

ضرورت افزایش مراقبت های بالینی در بخش های کرونا


مراقبت های بالینی 24 ساعته در بخش های کرونا و حضور چرخشی کادر درمان به صورت شبانه روزی و مداوم بین بخش ها باید افزایش یابد.

- رشت- معاون درمان وزیر بهداشت گفت: مراقبت های بالینی 24 ساعته در بخش های کرونا و حضور چرخشی کادر درمان به صورت شبانه روزی و مداوم بین بخش ها باید افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم جان بابایی صبح دوشنبه با حضور در مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی رشت از این مرکز که به عنوان سانتر اصلی کووید 19 مرکز استان گیلان بازدید کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید ضمن خدا قوت به کادر درمان بر لزوم استقرار تیم کارشناس بیهوشی، پرستار ICU و کارشناس تجهیزات پزشکی بر بالین بیماران کرونایی تاکید کرد.

وی با ابزار رضایت از سطح خدمات ارائه شده در مرکز دانشگاهی رازی رشت، از مسؤولان بیمارستان خواست همچنان بر تفکیک ورود بیماران اهتمام داشته باشند.

جان بابایی همچنین بر لزوم افزایش تخت های درمانی در سانتر مرکزی کووید 19 در این مرکز تأکید و اضافه کرد: ارائه خدمات درمانی در کلینیک های منتخب درمانی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: مراقبت های بالینی 24 ساعته در بخش های کرونا و حضور چرخشی کادر درمان به صورت شبانه روزی و مداوم بین بخش ها باید افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش مراقبت های بالینی در بخش های کرونا

ضرورت افزایش مراقبت های بالینی در بخش های کرونا