مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-12پزشكي

وضعیت کرونا از قرمز هم فراتر خواهد رفت / عملیات اطلاع رسانی گسترده تر انجام شود


معاون کل وزارت بهداشت ضمن تشریح روند فعلی گردش ویروس کرونا در کشور، بر لزوم اطلاع رسانی گسترده به منظور انتقال مفاهیم پیشگیری از کرونا با بیانی مردمی، - وضعیت کرونا از "قرمز" هم فراتر خواهد رفت / عملیات اطلاع رسانی گسترده تر انجام شود معاون کل وزارت بهداشت ضمن تشریح روند فعلی گردش ویروس کرونا در کشور، بر لزوم اطلاع رسانی گسترده به منظور انتقال مفاهیم پیشگیری از کرونا با بیانی مردمی، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی در پویش ملی اطلاع رسانی مقابله با کرونا، گفت: سلامت موضوعی چند وجهی و مرتبط با سایر مسائل اجتماعی است و سلامت مردم از تمام منظرها بیش از 80 درصد وابسته به عوامل اجتماعی موثر بر سلامت است که خارج از حوزه بهداشت و درمان رخ می دهد؛ مثل میزان درآمد ملی آن کشور، توزیع عادلانه درآمد، اشتغال مردم، بهره مندی از مسکن و تفریح مناسب، اعتیاد، طلاق و.

همگی در سلامت موثر است و بی راهه است که فکر کنیم همه مسائل بهداشت و درمان کشور را با مدیکالیزیشن و پزشکی می توان رفع کرد.

هر حوزه باید کار خود را انجام دهد و ثابت شده که افزایش سرانه درآمدی هر کشوری یا افزایش سواد عمومی هر کشوری رابطه مستقیمی با افزایش طول عمر، کیفیت زندگی و عدم بیماری افراد جامعه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا از قرمز هم فراتر خواهد رفت / عملیات اطلاع رسانی گسترده تر انجام شود

وضعیت کرونا از قرمز هم فراتر خواهد رفت / عملیات اطلاع رسانی گسترده تر انجام شود