مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-12سياسي

دیدار و رایزنی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب با سید عمار حکیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این دیدار که روز یکشنبه در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر اهمیت پرداختن به اصلاح گفتمان افراط گرا و تلاش برای یافتن اشتراکات و پررنگ کردن ها و مبنا قرار دادن اشتراکات و کوچک ساختن اختلافات .

- سیدعمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مسائل کنونی جهان اسلام و چالش های پیش روی وحدت اسلامی را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این دیدار که روز یکشنبه در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر اهمیت پرداختن به اصلاح گفتمان افراط گرا و تلاش برای یافتن اشتراکات و پررنگ کردن ها و مبنا قرار دادن اشتراکات و کوچک ساختن اختلافات تأکید کرد و علمای همه مذاهب را مسئول ایمن ساختن امت از انحراف و ادامه فرهنگ هم زیستی جمعی دانست.

وی همچنین دیدگاه های پیشین خود را درباره نحوه مدیریت تنوع در جوامعی که شاهد تکثر دینی و مذهبی و قومیتی هستند تبیین و تأکید کرد که تنوع منبع ثروت برای جوامع است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین به تجربه عراق در پشت سر گذاشتن خطر نزاع مذهبی در زمانی بسیار کوتاه در وضعیتی که دیگران خواستار کشیده شدن عراق به این نزاع بودند، اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و رایزنی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب با سید عمار حکیم

دیدار و رایزنی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب با سید عمار حکیم