مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-12سياسي

تبلیغات اسلامی متولی تعطیلی مناسبتی نیست/فعالیت مساجدباحفظ پروتکل


سازمان تبلیغات اسلامی متولی تعطیلی مناسبت ها نیست و انتظار داریم تا درب مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان برای مردم باز باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام محمد صادق مهرابی صبح دوشنبه در دومین جلسه کارگروه ستاد عملیات رمضان 1400 تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی اهتمام ویژه ای به برنامه های ماه مبارک رمضان دارد و این برنامه ها تحت عنوان ستاد عملیات 1400 در همه زمینه ها، از جمله قرآنی، هیئات مذهبی، مواسات و همدلی با جدیت پیگیری و اجرا می شود.

وی تصریح کرد: مساجد به عنوان پایگاه و سنگر مبارزه هیچ وقت تعطیل نمی شوند و سازمان تبلیغات اسلامی هم متولی تعطیلی مناسبت ها نیست، اما در شرایط کنونی پایبند به قوانین اعلام شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، اولویت اول ما سلامت مردم و جامعه است ولی قائل به تعطیلی مساجد نیستیم و انتظار می رود درب مساجد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باز بوده و در راستای رفع مشکلات مردم تمام تلاش خود را انجام دهند.

وی افزود: امامان محله و ائمه جماعت و هیئت امنا مساجد با همکاری کانون های فرهنگی و پایگاه های مقاومت بهتر از گذشته فعالیت های مطلوب و اثر گذاری در اجرای دستورالعمل های بهداشتی خواهند داشت و همچون گذشته با جدیت با کادر درمان و فعالان این عرصه همکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات اسلامی متولی تعطیلی مناسبتی نیست/فعالیت مساجدباحفظ پروتکل

تبلیغات اسلامی متولی تعطیلی مناسبتی نیست/فعالیت مساجدباحفظ پروتکل