مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-12سياسي

برپایی 34 آشپزخانه مهدوی در ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال طرح اطعام مهدوی با برپایی 34 آشپزخانه مهدوی در استان اجرا می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال طرح اطعام مهدوی با برپایی 34 آشپزخانه مهدوی در استان اجرا می شود.

قباد مبشری افزود: گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری با استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای کمک به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان آسیب دیده از کرونا، از مهم ترین اهداف تشکیل این ستاد است.

وی از برنامه ریزی جهت برپایی 34 آشپزخانه مهدوی جهت تهیه و پخت غذای گرم برای نیازمندان استان خبر داد و تصریح کرد: تهیه و پخت 350 هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تهیه 45 هزار بسته غذایی خشک 300هزارتومانی با همراهی و مشارکت خیران نیکوکار و توزیع بین خانواده های مددجویان را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان و اظهار کرد: تمام مراحل کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 34 آشپزخانه مهدوی در ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

برپایی 34 آشپزخانه مهدوی در ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد