مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-12سياسي

کارگاه های مهارتی متناسب با نیاز دشتی و تنگستان تقویت شود


نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگاه های مهارتی متناسب با نیاز دشتی و تنگستان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین کرمی صبح دوشنبه در بازدید از کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای بوشهر اظهار داشت: اشتغال، رونق تولید و رفاه اجتماعی با مدرک گرایی به دست نمی آید و نیازمند توسعه مهارت است.

وی با تاکید بر اینکه باید نهضت مهارت آموزی در جامعه تبلیغ و ترویج شود، ادامه داد: اگر اشتغال و تولید را بخواهیم باید مهارت آموزی در جامعه به صورت گسترده ای رواج بگیرد و با آدم پشت میز نشین تولید رونق نمی گیرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به آموزش های فنی و حرفه ای برای رونق تولید داخلی بیان کرد: آموزش های مهارتی در رونق تولید و پیشرفت صنایع نقشی اساسی دارند.

وی اضافه کرد: آموزش های فنی و حرفه ای از اصلی ترین پایه های تقویت تولید داخلی به شمار می رود و مهارت آموزی به جوانان و شاغلین در صنایع دارای نتایج مثبت اقتصادی است.

کرمی با بیان اینکه آموزش های مهارتی و مهارت افزایی، عنصر اصلی و محرک اشتغال و رونق تولید محسوب می شود، بیان کرد: در جهان امروز پیشرفت و رفاه جوامع حاصل سخت کوشی، برنامه ریزی و نو آوری است و اشتغال و تولید بر اساس مهارت های فردی و جمعی برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های مهارتی متناسب با نیاز دشتی و تنگستان تقویت شود

کارگاه های مهارتی متناسب با نیاز دشتی و تنگستان تقویت شود