مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-12پزشكي

مشارکت خوب اصناف در اجرای محدودیت های کرونایی


فرماندار رشت با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط کرونایی حفظ سلامت شهروندان بسیار حائز اهمیت است، گفت: اصناف در اجرای محدودیت های کرونایی مشارکت خوبی داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشکلات زیادی برای کل فعالیت های دنیا ایجاد کرده است.

فتح اللهی با تأکید بر اینکه حفظ سلامتی جامعه در اولویت قرار دارد، افزود: در این میان سلامتی کادر درمان و پرستاران بیش از همیشه حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه رعایت دستور العمل های بهداشتی سبب می شود با حفظ سلامت جامعه شرایط پویایی اقتصادی فراهم شود، گفت: خوشبختانه در ایام اعمال محدودیت ها بیشترین همکاری از سوی اصناف انجام شده است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه بی توجهی به اجرای مصوبات قابل قبول نیست و مردم باید بازخورد برگزاری جلسات را در سطح شهر ببینند، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی و تصمیم درست و همکاری و همدلی مصوبات را عملیاتی کنیم.

فتح اللهی در پیش بودن انتخابات اشاره و با تأکید بر اهمیت این رویداد سیاسی، گفت: عدم آگاهی و اطلاع رسانی به مردم زمینه بروز مشکل را فراهم می کند در همین انتخابات عدم حضور مردم به انقلاب و نظام ضربه وارد می کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی در این قضیه باید اولویت کاری مسئولان و مدیران باشد، افزود: کارگروه های فعال در ستاد کرونا باید گزارش اقدامات خود را ارائه دهند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت خوب اصناف در اجرای محدودیت های کرونایی

مشارکت خوب اصناف در اجرای محدودیت های کرونایی