مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-12سياسي

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی درپی درگذشت مادر شهید اویسی ثانی


تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، درگذشت حاجیه خانم معصومه محروقی والده گرانقدر شهید محمدرضا اویسی ثانی حافظ قرآن و از شهدای شاخص دانشگاه علوم اسلامی رضوی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، درگذشت حاجیه خانم معصومه محروقی والده گرانقدر شهید محمدرضا اویسی ثانی حافظ قرآن و از شهدای شاخص دانشگاه علوم اسلامی رضوی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:   إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که با اخلاص و همتی بلند فرزندان غیور خود را برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب روانه میدان جهاد و شهادت کرده اند به ثمر نشسته است و بی تردید این انقلاب مرهون زحمات و بردباری چنین مادران با ایمان و آزاده ای است.

درگذشت حاجیه خانم معصومه محروقی والده گرانقدر شهید محمدرضا اویسی ثانی حافظ قرآن و از شهدای شاخص دانشگاه علوم اسلامی رضوی و از افتخار آفرینان دوران دفاع مقدس را به حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثنا از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور و فداکار، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای بازماندگان اجر و شکیبایی مسالت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی درپی درگذشت مادر شهید اویسی ثانی

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی درپی درگذشت مادر شهید اویسی ثانی