مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-12سياسي

ثبت نام 11 هزار داوطلب در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاهای خوزستان


رییس ستاد انتخابات استان خوزستان از نام نویسی 11 هزار داوطلب شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی رییس ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به آخرین آمار و اطلاعات پیرامون انتخابات شورای شهر و روستا در استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات ششمین دوره شوراهای روستایی در دو هزار و 350 روستا خوزستان برگزار می شود که حدود 11 هزار نفر تا روز پایانی ثبت نام انتخابات شورای اسلامی روستا در خوزستان نامنویسی کردند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در 87 شهر در خوزستان، افزود: آمار ثبت نام شدگان نهایی چهار هزار و 457 نفر بوده است که 411 نفر از آنها بانوان بودند.

رییس ستاد انتخابات خوزستان گفت: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نسبت به دوره پنجم 10 درصد افزایش ثبت نام داشته که با ادامه روند نامنویسی شورای روستایی در ساعت های پایانی شاهد افزایش نامنویسی ها درانتخابات این دوره بودیم.

وی با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خوزستان بر اساس برنامه زمانبندی ابلاغی ستاد انتخابات کشور صورت گرفته، ادامه داد: در برگزاری این انتخابات تمهیدات مقابله با کرونا طبق دستورالعمل های ستاد ملی مدیریت کرونا انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 11 هزار داوطلب در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاهای خوزستان

ثبت نام 11 هزار داوطلب در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستاهای خوزستان