مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-12اقتصادي

تشریح جزییات برنامه اقدام مشترک 5 ساله ایران و عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این برنامه اقدام مشترک که برای سال های 1400 تا 1405 تدوین و به امضای وزرای کار دو کشور رسید به توسعه همکاری های مشترک در حوزه های آموزش های فنی و حرفه ای، - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور گفتگو پیرامون موضوعات مشترک و گسترش تعاملات و روابط در حوزه های مرتبط با این وزارتخانه، به عراق سفر کرده است در دیدار با همتای عراقی خود برنامه اقدام مشترک را امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این برنامه اقدام مشترک که برای سال های 1400 تا 1405 تدوین و به امضای وزرای کار دو کشور رسید به توسعه همکاری های مشترک در حوزه های آموزش های فنی و حرفه ای، کارآفرینی و اشتغال، روابط کار، رفاه اجتماعی و بیمه ها می پردازد.

محور های برنامه اقدام مشترک برای دوره پنج ساله شامل برگزاری کمیته مشترک دو وزارتخانه در قالب تبادل هیئت یا به صورت مجازی، همکاری در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای و نظام مهارتی، تدوین و بومی سازی منابع و استاندارد های آموزشی برای مربیان و مهارت آموزان بر اساس استاندارد های جهانی و نیاز بازار کار کشور عراق خواهد بود.

در این سند همچنین بر همکاری و مشارکت در مسابقات ملی مهارت در دو کشور، برگزاری دوره های آموزشی ciu و kab برای مربیان عراقی، تبادل مربی در رشته های مورد نیاز تاکید شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات برنامه اقدام مشترک 5 ساله ایران و عراق

تشریح جزییات برنامه اقدام مشترک 5 ساله ایران و عراق