مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-12اقتصادي

صادرات سامانه گندزدایی آب ایرانی به امارات


سامانه الکترولیز آب دریا که توسط محققان یکی از شرکت های دانش بنیان ایرانی طراحی و ساخته شده است، جهت نصب و بهره برداری به کشور امارات صادر شد.

- سامانه الکترولیز آب دریا که توسط محققان یکی از شرکت های دانش بنیان ایرانی طراحی و ساخته شده است، جهت نصب و بهره برداری به کشور امارات صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین روزهای سال 1399، قرارداد فروش و نصب سامانه الکترولیز آب دریا (ژنراتور تولیدکننده ماده گندزدای هیپوکلریت سدیم یا آب ژاول) میان یکی از شرکت های دانش بنیان ایرانی با یک شرکت اماراتی جهت استفاده در تصفیه و گندزدایی آب مزارع دریایی پرورش میگو و ماهی در کشور امارات به امضاء رسید.

در سامانه طراحی شده توسط این شرکت دانش بنیان ایرانی، آب دریا به عنوان ورودی دریافت شده و طی فرآیند الکترولیز، ماده هیپوکلریت سدیم (آب ژاول) با غلظت کلر آزاد مناسب برای گندزدایی آب، تولید و تزریق می شود تا بتوان شرایط حساس آب را برای پرورش میگو و ماهی فراهم کرد.

این روش نوین، اخیرا در کشورهای پیشرو در صنعت پرورش آبزیان همچون کشورهای شیلی و استرالیا مورد استفاده قرار گرفته است.

طراحی و ساخت تمامی قطعات و تجهیزات به کار رفته در این سامانه کاملا ایرانی بوده و با کوشش جمعی از مهندسان و محققان جوان شرکت دانش بنیان ایرانی به مرحله تولید، بهره برداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات سامانه گندزدایی آب ایرانی به امارات

صادرات سامانه گندزدایی آب ایرانی به امارات