مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-12اقتصادي

1300 واحد مسکونی،تجاری و خدماتی در زلزله مریوان آسیب دیده اند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در جریان زلزله هفته گذشته در نواحی مرزی مریوان متأسفانه به هزار و 300 واحد مسکونی و تجاری در روستاهای این منطقه آسیب وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام ملکی روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان که با محوریت زلزله مریوان تشکیل شده بود اظهار کرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان با جمع آوری آمار و اطلاعات دقیق از میزان خسارات مناطق زلزله زده شهری و روستایی شهرستان مریوان هر چه سریع تر نسبت به ارائه خدمات به آسیب دیدگان احتمالی اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس برآوردهای اولیه حدود هزار و 300 واحد مسکونی، تجاری و خدماتی در شهرستان مریوان از این زلزله آسیب دیده اند که این مهم به ستاد مدیریت بحران کشور برای تأمین تسهیلات ساخت ارسال شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: در برخی روستاهای منطقه از جمله روستاهای قلقله و خشتی آباد نیز از سوی جمعیت هلال احمر چادرهای اسکان در اختیار ساکنان منازل آسیب دیده قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین در این مدت اقلام زیستی و معیشتی توسط هلال احمر و غذای گرم توسط سپاه پاسداران نیز بین روستاهای مذکور توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 واحد مسکونی،تجاری و خدماتی در زلزله مریوان آسیب دیده اند

1300 واحد مسکونی،تجاری و خدماتی در زلزله مریوان آسیب دیده اند