مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-12اقتصادي

افزایش 30 درصدی کرایه تاکسی در ملایر


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر جزییات مربوط به افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون شهری را اعلام کرد و گفت: در اسفندماه سال گذشته نرخ نامه کرایه سال 1400 تاکسی های شهر ملایر را پس از تصویب در هیئت مدیره و شورای سازمان به شورای اسلامی .

- ایسنا/همدان رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ملایر جزییات مربوط به افزایش نرخ کرایه تاکسی های درون شهری را اعلام کرد و گفت: در اسفندماه سال گذشته نرخ نامه کرایه سال 1400 تاکسی های شهر ملایر را پس از تصویب در هیئت مدیره و شورای سازمان به شورای اسلامی شهر ارسال کردیم که در آن افزایش صددرصدی قیمت لوازم یدکی و قطعات و شرایط اقتصادی جامعه و دیگر موارد لحاظ شد.

محمد لطفی در این رابطه افزود: شورای اسلامی شهر ملایر هم پیشنهاد سازمان را بررسی و مصوب کرده و برای اعلام نظر نهایی به کمیته انطباق فرمانداری ویژه ارجاع داد که در نهایت با افزایش 30 درصدی نسبت به سال قبل موافقت شد.

وی ادامه داد: بر این اساس در سال جاری نرخ کرایه تاکسی در شرایط عادی برای هر سرنشین در مسیرهای مختلف درون شهری ملایر به تاکسیرانان اعلام و ابلاغ شده است اما در وضعیت شیوع ویروس کرونا و شرایط کرونایی و الزام تاکسی ها به رعایت فاصله گذاری مقرر شد میزان 500 تومان به اصل کرایه هر مسیر اضافه شده تا کمبود ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی کرایه تاکسی در ملایر

افزایش 30 درصدی کرایه تاکسی در ملایر