مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-12ورزشي

اکبرپور در اولین گام با ماشین سازی امتیاز گرفت


تیم فوتبال ماشین سازی در اولین دیداری که علیرضا اکبرپور را به عنوان سرمربی در اختیار داشت مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد و یک امتیاز گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال ماشین سازی که از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران است، فصلی کاملاً متفاوت را در این فصل از رقابتهای لیگ برتر تجربه می کند.

نیمکت آنها در این فصل بسیار پر رفت و آمد بود تا با اختلاف، پرتغییرترین تیم در لیگ برتر باشند.

سبزپوشان تبریز که هفته های زیادی است در انتهای جدول قرار دارند، اخیراً علیرضا اکبرپور بازیکن تبریزی و سابق تیم استقلال که خود از پیشکسوتان ماشین سازی هم به حساب می آید را به عنوان سرمربی انتخاب کردند تا هدایت تیم شان بر عهده یک مربی بومی باشد.

اکبرپور سالهاست وارد عرصه مربیگری شده و در همه این سال ها در تیم های پایه به عنوان سرمربی فعالیت داشته و در کنار تجربیاتی که اندوخته، نتایج خوبی هم کسب کرده است.

اما این نخستین تجربه سرمربیگری این مربی جوان در لیگ برتر است.

اکبرپور روز گذشته در نخستین تجربه سرمربیگری اش در لیگ برتر هدایت تیم ماشین سازی را مقابل آلومینیوم انجام داد که این بازی با تساوی یک - یک به اتمام رسید تا اکبرپور در اولین تجربه مربیگری اش در لیگ برتر، اولین امتیاز را برای ماشین سازان بگیرد تا جمع امتیازات این تیم بعد از 20 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبرپور در اولین گام با ماشین سازی امتیاز گرفت

اکبرپور در اولین گام با ماشین سازی امتیاز گرفت