مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-12اقتصادي

مرغ مورد نیاز سیستان وبلوچستان تا پیش از رمضان تامین شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پیش از ماه مبارک رمضان باید مرغ مورد نیاز استان تعیین و تکلیف شده و به طور کامل تامین شود تا روزه داران طی ماه مبارک در تهیه آن دچار مشکل نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماندانا زنگنه در نشست ستاد تنظیم بازار استان که با دستورکار بررسی، تامین و ثبات بازار مرغ استان در ماه مبارک رمضان برگزار شد افزود: روال تهیه و توزیع مرغ در استان باید به یک روال ثابت و بدون توقف تبدیل شود تا در صورت بروز مشکل یا سکته احتمالی در تولید مصرف کنندگان با کمبود رو به رو نشوند.

وی بیان کرد: با توجه به مدت زمان باقی مانده تا آغاز ماه مبارک فرمانداران استان باید در کمترین زمان ممکن شرایط شهرستان خود را بررسی کنند و در صورت وجود مشکل در بازار مرغ مراتب را سریعا به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استان اطلاع رسانی کنند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد و پیش از ماه مبارک رمضان مشکل آن شهرستان برطرف شود.

زنگنه افزود: شبکه توزیع مرغ استان علاوه بر تامین نیاز مراکز عرضه، برای سهولت کارمندان در تهیه مرغ در ایام ماه رمضان باید اتحادیه های سطح استان را هم باید شارژ کند تا قشر کارمند هم بتوانند به راحتی ملزمات خود را تامین کنند و با مشکل رو به رو نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ مورد نیاز سیستان وبلوچستان تا پیش از رمضان تامین شود

مرغ مورد نیاز سیستان وبلوچستان تا پیش از رمضان تامین شود