مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:352021-04-12سياسي

ورود سازمان بازرسی به رفع موانع تولید/ ایران توانایی صادرات واکسن کرونا را دارد


سازمان بازرسی کل کشور برای حل چالش ها و رفع موانع تولید ورود می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسن درویشیان با حضور در مؤسسه رازی و بازدید از بخش های مختلف در نشستی مشترک با علی اسحاقی رییس و معاونین مؤسسه که در سالن زنده یاد دکتر کاوه برگزار شد، شرکت کرد.

وی با تبریک سال جدید و قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه واکسن در مؤسسه رازی اظهار کرد: مؤسسه رازی و محصولاتی که در این مجموعه تولید می شود، خط مقدم تحقق منویات رهبری در حوزه پدافند غیرعامل است به ویژه اینکه کشور ما با تهدیدات متعدد در بحث بیوتروریسم مواجه است و همواره از این سمت مورد تهدید قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اقداماتی که تاکنون در زمینه ساخت واکسن کووید - 19 و مقابله با پاندمی کرونا در کشور انجام شده از مهم ترین مصادیق پدافند غیرعامل است، بنابراین به نیابت از مجموعه قوه قضاییه از مؤسسه رازی قدردانی می کنم، تصریح کرد: سیاست نظام و تأکید رهبر معظم انقلاب بر تولید، از مصادیق اشاره شده در اقتصاد مقاومتی است و واکسن و محصولات سلامت محور از مهم ترین آنها محسوب می شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: اقدامات مؤثری نیز که سال گذشته در زمینه تولید اقلام بهداشتی مقابله با این ویروس و ساخت واکسن انجام شد از مصادیق بارز جهش تولید بوده که امید است با رفع موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به رفع موانع تولید/ ایران توانایی صادرات واکسن کرونا را دارد

ورود سازمان بازرسی به رفع موانع تولید/ ایران توانایی صادرات واکسن کرونا را دارد