مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-12اجتماعي

مهلت مجدد ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی آغاز شد


ثبت نام مجدد متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 1400 از صبح امروز از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شدد.

- ثبت نام مجدد متقاضیان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی سال 1400 از صبح امروز از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شدد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 طبق برنامه ریزی قبلی در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه 1400 برگزار می شود.

با توجه به تمدید مهلت ثبت نام برای بار دوم، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و ثبت نام نکرده اند و افرادی که نیاز به تصحیح اطلاعات و مدارک خود دارند، می توانند از امروز دوشنبه 23 فروردین تا چهارشنبه 25 فروردین ماه 1400 نسبت به ثبت نام یا ویرایش و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

با توجه به اینکه ستاد اداری آموزش دانشگاهها در حال فعالیت هستند، افرادی که نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به معدل اکتسابی و صدور فرم مربوطه دارند، می توانند معدل اکتسابی خود را دریافت کرده و در فرم ثبت نام آزمون درج کنند.

همچنین جهت کمک به داوطلبان مجدداً در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پیش از دریافت کارت مهلت دیگری جهت اعلام آخرین معدل در سامانه داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت مجدد ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی آغاز شد

مهلت مجدد ثبت نام آزمون ارشد علوم پزشکی آغاز شد