مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-12بين الملل

اردوغان از تقویت حضور اتباع ترکیه در اروپا و جهان سخن گفت


رییس جمهوری ترکیه گفت، کشورهای غربی نمی خواهند به این واقعیت اذعان کنند که گستردگی حضور اتباع ترکیه در جهان قوی تر می شود.

- رییس جمهوری ترکیه گفت، کشورهای غربی نمی خواهند به این واقعیت اذعان کنند که گستردگی حضور اتباع ترکیه در جهان قوی تر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه گفت، هیچ شکی نیست که مسلمانان و ترکیه ای ها در آینده اروپا آنطور که مستحقش هستند جایگاهی ملموس تر خواهند یافت.

اردوغان در گردهم آیی شاخه جوانان و زنان اتحادیه بین المللی دموکرات ها در استانبول گفت: البته که این وضعیت برای ما امیدبخش است اما برای دیگران کابوس به شمار می رود.

آنهایی که هنوز هم می کوشند تا وضعیت ترک های اروپایی را در همان حد الگوهای دهه 1960 حفظ کنند، نمی خواهند واقعیت رشد و تقویت گستردگی حضور ترک ها در اروپا را بپذیرند.

رییس جمهوری ترکیه ادامه داد: اسلام هراسی و بیگانه سیتزی که اکنون در سطحی بسیار جدی قرار گرفته یکی از مظاهر این مساله است.

اسلام هراسی به یکی از مهترین ابزار سیاستمداران غربی برای لاپوشانی ناکامی هایشان است.

اکنون رسانه ها، اساتید، نویسندگان و وزرا این روش پوپولیستی را احیا می کنند که از سوی گروه های به حاشیه رانده شده در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان از تقویت حضور اتباع ترکیه در اروپا و جهان سخن گفت

اردوغان از تقویت حضور اتباع ترکیه در اروپا و جهان سخن گفت