مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-12اقتصادي

عون: تحقیقات کیفری درخصوص بحران مالی خواسته ملی است


رییس جمهوری لبنان با اشاره به تحقیقات کیفری ردباره نهادهای مالی کشورش اعلام کرد، مفسدین کسانی هستند که از رسیدگی و تحقیقات هراس دارند.

- رییس جمهوری لبنان با اشاره به تحقیقات کیفری ردباره نهادهای مالی کشورش اعلام کرد، مفسدین کسانی هستند که از رسیدگی و تحقیقات هراس دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، میشل عون، رییس جمهوری لبنان در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت، مفسدین کسانی هستند که از رسیدگی و تحقیقات کیفری مالی هراس دارند اما افراد بی گناه از این اقدام خوشحال می شوند.

در هفتم آوریل میشل عون به وزارت دارایی و بانک مرکزی کشورش نسبت به هرگونه تلاشی برای سنگ اندازی در مسیر تحقیقات کیفری مالی هشدار داد.

رییس جمهوری لبنان خاطرنشان کرد، رسیدگی و تحقیقات، باب شناسایی دلایل فروپاشی اقتصادی و مالی است و این امر، یک درخواست شخصی نیست بلکه درخواست ابتکار عمل فرانسه و صندوق پول و اولین خواسته ملت لبنان است.

وی همچنین تصریح کرد، عدم حسابرسی به معنای ضربه زدن به ابتکارعمل فرانسه است و بدون نظارت و حسابرسی هیچ کمکی، هیچ کنفرانس یا حمایت کشورهای عربی و کشورهای حاشیه خلیج فارس و هیچ صندوق پولی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عون: تحقیقات کیفری درخصوص بحران مالی خواسته ملی است

عون: تحقیقات کیفری درخصوص بحران مالی خواسته ملی است