مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-12اقتصادي

پشت پرده کمبود سیمان در قشم چه می گذرد؟


سناریو کمبود اقلام ضروری مردم این بار در حالی قشموندان را برای خرید سیمان به صف کرده که اظهارات تولیدکنندگان بیانگر توزیع این محصول بیش از نیاز جزیره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، نیمه دوم سال 1399 در ادامه سناریو کمبود اقلام ضروری در نقاط مختلف کشور و به صف شدن مردم برای تهیه پوشاک، مرغ، روغن و برخی اقلام دیگر، این بار نوبت به سیمان رسید.

موضوعی که پای اصحاب رسانه و حتی رسانه ملی را برای واکاوی مسئله و دریافت پاسخ صریح مسوولان مربوطه را میان کشید و هر بار به رسم دیرینه نهادینه شده در نظام مدیریتی، وعده های سرگشاده ای برای حل آن در کمتر از یک هفته ارائه شد.

وعده های متعددی در این راستا و حتی اخباری مبنی بر حل معضل منعکس شد و امروز می توان مدعی شد این معضل اجتماعی در فضای رسانه ای رسمی در میان موضوعات مختلف دچار فرامومشی و یا نوعی بی اعتنایی شده است.

با این وجود جامعه همچنان با مشکل کمبود سیمان دست به گریبان است و معدود پروژه هایی که از سایه سنگین و دیگر نقاط کشور را نیز درگیر کرده است.

مدیران سیمان، که قرار بوده هفته قبل میهمان نماز عبادی-سیاسی جمعه شهرستان قشم نیز باشند، با تغییر رنگ کرونایی قشم از زرد به نارنجی و قرمز و به دنبال آن تعطیلی نمازهای جمعه از این توفیق محروم ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده کمبود سیمان در قشم چه می گذرد؟

پشت پرده کمبود سیمان در قشم چه می گذرد؟